Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2009 21:26 - Нежна
Автор: slynchova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1418 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 23.04.2009 11:45


Не ми е нужно твоето състрадание - не остана какво да кажеш или да направиш за мен. Опитвам се да бъда търпелива с теб, но, не разбираш ли, безсмислено е да настояваш. Говориш много, а казваш твърде малко, за да остана. Усилията ти са напразни - аз вече съм решила и няма да остана при скришните целувки. Любовта не трябва да се превръща в престъпление. Възнамерявам да те помоля да не ме търсиш повече, казвам аз, никога повече. Ако поне малко ме обичаш, ще престанеш да ми припомняш колко щастливи сме били, докато жена ти и детето не бяха в града.

Като картината на стената искаш от мен да бъда нежна. Молиш ме за последен път да бъда нежна. Как бих могла да бъда нежна? Не можеш ли да разбереш, че аз съм направена от болката да бъдем разделени. Не усещаш ли, когато ме докосваш, че кожата ми е стъкло, а устните ми - рани? Стоя пред теб неопитна и малка. Повдигам се на пръсти, за да те целуна. Заравям лице в яката на бялата ти риза, за да не видиш колко се вълнувам. Ще си вървя, а ти ме молиш да съм нежна... За да съм нежна, трябва да остана, а аз няма да остана. Ти каза, че един от двама ни непременно ще трябва да сложи край. Никога няма да узнаем кой го е направил - този, който обича повече, или който обича по-малко. Както и никога няма да знаем за какво е мислил другият в тези последни минути, в които стоим един срещу друг в коридора на къщата, в която жена ти и детето ти ще се приберат у дома. Тук аз съм чужда. Тук съм в нелегалност. Тук нежна може да е само картината на стената. Или пък жена ти.

Р.
27 май 2008



Тагове:   нежна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chris - ...уха...
21.04.2009 21:47
...уха...
цитирай
2. afala - страхувам се когато си нежна
21.04.2009 21:47
целуваш ме тихо а ас ще треперя,докосваш ме шумно а ас от болка ще викам,шепнеш ми нещо а нищто не чувам защтото когато си нежна за мене е срашно,когато си нежна ас наи-лесно умирам.
цитирай
3. desify - ДК:..
21.04.2009 21:47
Толкова от себе си прочетох в тия редове.. и май всеки път като чета нещо твое е така. Благодаря за което. И поздравления за куража да бъркаш в най-дълбоките си рани, моят хвана пътя..
цитирай
4. meritka - Аз също се питам
21.04.2009 23:00
кой слага краят -дали този, който обича повече? Аз сложих край на връзка, в която аз обичах по-малко. Беше доста болезнено въпреки всичко, но рискувах и когато накрая реших да отворя широко вратата на друг, той сложи край. Мисля, че в крайна сметка той ме обичаше по-малко, отколкото аз него, но той така и не разбра. И така, всички излизаме прецакани от цялата история.
цитирай
5. slynchova - @ afala
22.04.2009 10:07
mnogo e hubavo
цитирай
6. slynchova - @ desify & @ meritka
22.04.2009 10:14
vse niakoi si trygva ot nas ili nie si trygvame
kakto skoro pisah v edno pisymce:

"Връщай се към онези, които няма да се върнат към теб – връщай се и си го спомняй. Усмихвай им се понякога. Недей да плачеш. Измисли си твой закон за обичта. Той е като закона за енергията (май единственото нещо, което си спомням от физиката) – нищо не се губи, само се видоизменя. Казвам си, че е вярно за мен, и значи е вярно. Никой не може да ми вземе обичта, нито да я разбърка"
цитирай
7. meritka - Страхотни
23.04.2009 09:31
думи и много оптимистични. Но това може да стане след време по принцип. В началото надделява болката и разочарованието, че човекът си е отшъл и не можеш да го имаш повече до себе си.
цитирай
8. slynchova - е, да, така е, ама помисли си само ...
23.04.2009 11:47
е, да, така е, ама помисли си само каква помия би била любовта, ако единственото й проявление е щастие, и никога, никога не е била болка
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slynchova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 219139
Постинги: 192
Коментари: 350
Гласове: 1352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930