Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2009 15:29 - Абстиненция
Автор: slynchova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1245 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 26.09.2009 23:07


Най-евтиният мотел. Най-скъпата стая. С надценка заради мърлявото прелюдие към секс, наречено дневна. По времето, когато се е свечерявало и атмосферата е ставала все по-приглушена, а вехтият мокет – все по-приемливо безцветен, дори не съм предполагала, че ще прекарам нощта тук и с него. Тогава още съм мислила, че не просто в този град, а в този свят, няма едничка стая и едно легло, в което можем да бъдем заедно.

Той каза, че при други обстоятелства никога не би ме довел тук, и аз разбирах това точно толкова кристално, колкото кристално разбирах и че обстоятелствата не са други, нито е възможно да бъдат други. Отговорих, че за човек, прекарал последните няколко нощи на задната седалка на колата, това легло е наистина прекрасно. По-прекрасно може да бъде само, ако и той легне в него. И той го направи. И мен не ме интересуваше дали го прави за себе си, за мен или за нас. Не ме интересуваше дали вярва, че изобщо нещо може да бъде направено за нас. Каквото правеше, оставаше тук, защото не просто в този град, а в този свят, няма едничка стая и едно легло, в което можем да бъдем заедно.

Лежахме потни един до друг и мълчахме дълго. Не зная за какво е мислил той. Аз мислих, че повече от всичко исках да го направя щастлив, но това не беше начинът. Беше най-лошият ми избор. Най-голямата ми грешка. Най-прекрасната ми грешка също. Сега вече никой от нас не можеше да бъде щастлив, защото имахме своите неподозирани от никого спомени. Те бяха новият порок. Наркотичният глад, който ще ни отвежда все по-често до онова, което все по-рядко ще се връща към нас.

Кристално разбирах, че проблемът не е в това, че не просто в този град, а в този свят, няма едничка стая и едно легло, в което можем да бъдем заедно. Кристално разбирах, че ние не можем да бъдем такива, каквито трябва да сме, за да бъдем заедно. Кристално разбирах какво предстои.

Р.
без дата



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mileidi46 - Na tozi svqt vinagi 6te ima edna s...
27.09.2009 10:55
Na tozi svqt vinagi 6te ima edna staq, edno leglo,koeto te o4akvat i tova e pristanat na tvoqta du6a,dostignala svoeto ravnovesie,svoq mir i pokoi.6te go nameri6 edin den...Badi 6tastliva.Radvai se,4e te ima...
цитирай
2. eliana - Съществува,
28.09.2009 11:42
има го----- такова,
необяснимо щастие...,
има такава ''стая''у всеки...
.....поздрав,омайнице!
цитирай
3. slynchova - благодаря ви :) дано винаги има една ...
29.09.2009 11:50
благодаря ви :) дано винаги има една стая и едно легло за любовта на хората, да се подслони, да отмори, да се разлее...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: slynchova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 219353
Постинги: 192
Коментари: 350
Гласове: 1352
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930